Dá sa

„Dobrý deň, pani krajčírka, poznám tu v dedine iba vás, potrebovala by som prešiť túto námornícku košeľu. Z dlhách rukávov spraviť krátke, prešiť manžetu a štipku rozšíriť.“

„Nedá sa.“

„Už som to ja vymyslela, pozrite, veď tu by sa všil klin, tam odpárala manžeta.“

„Nedá sa. Manžeta je krátka.“

„Dá sa, pozrite, takto a takto.“

„Nedá sa.“

„Prečo? Veď takto a takto.“

„Nedá sa, to by som musela všetko párať.

„Veď a vy aj nepárate?

„Toto ja nerobím.“

„Prečo?“

„Lebo je to papračka a prerábky nerada robím.“

„Takže to vlastne znamená, že sa to dá?“

„No, dalo by sa, ale zaberie mi to veľa času.“

„Mne to nevadí. Takže, dá sa?“

„No, bude to veľmi komplikované.“

„Ale dá sa?“

„Noo, keby som to zobrala takto a takto, tu spravila záložku,...“

„Akú záložku?“

„Ako na tej fotke, čo ste mi ukazovali.“

„Aha, to som si ani nevšimla. Máte na to naozaj oko, pani krajčírka.“

„Ech, no, tak, dalo by sa teda.“

„Vyznáte sa v tom viac, ako ja. Stačí vám mesiac?“

„Stačí. Ale nemám takúto látku.“

„Keď skrátite rukávy, ostane vám látka z rukávov.“

„Noo, ostane.“

„Tak ju môžete použiť.“

„Noo, tak ju vlastne môžem použiť.“

„Výborne. Dohodnuté?“

„Dohodnuté.“

„Za mesiac?“

„Noo, budem to teda po večeroch párať. Lebo toto ja nerobím.“

„Ale spravíte, keď sa to dá?“

„Spravím, no.“

„Ďakujem. A dovidenia!“



Takže, dá sa.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky