Pipi

Keď som bola malá, chcela som byť ako Pipilota Viktuália Roleta Kreminta Efraimova dcéra Dlhá Pančucha. Keď som bola trochu väčšia a začali sa mi páčiť chalani, tak som zliezla zo stromu, prestala som šetriť na koňa, ktorého som strašne chcela chovať vzadu na záhrade, dala som si pekné šaty a chcela som byť múdra a romantická ako Anna zo Zeleného domu. No a keď som taká veľká ako teraz a konštatovanie "lepšie je byť múdry ako pekný" chápem ako kompliment a nie ako výsmech, tak sa zasa riadim podľa Pipi.

Najmä týmito jej troma pravidlami, ktoré, dúfam, zachovám počas celej dospelosti:

1. U Pipi doma je skvelo, môžete tam robiť všetko, čo vám doma zakazujú.

2. Kto káže Pipi, kedy si má ísť ľahnúť?
    No predsa ona sama. Najprv sa pekne poprosí. A keď sa nechce poslúchnuť, povie si oveľa prísnejšie: "Pipi, okamžite do postele!" A keď sa aj tak nechce poslúchnuť, tak sa začne fackovať. Easy.

3. "Vstúpte, alebo odíďte. Mne je to jedno!"

A je fakt, že doteraz neovládam ani malú, nieto ešte veľkú básotilku a to, že sedem plus štyri sa rovná tomu istému ako šesť plus päť je pre mňa absolútna záhada. Ale zatiaľ žijem!


Želám všetkým skvelý MDD - hrajte sa, ale nevyvádzajte!

PIESEŇ:

Dežo Ursíny: Obrázok hráča

Komentáre

Obľúbené príspevky