.Dnes večer mi patrí svet.

ešte do dm-ky
zaplatím za plienky
potom len večera
a qr vstupenky
večer je môj
idem von
len ja sama

chodím skoro domov
nik ma nevolá von
každý piatok fomo
odkedy som mama

vojdem dnu
techno, gabber
melodráma
coke masaker
na toto som príliš stará
stará a príliš mama


35 and still great
dnes večer mi patrí svet


dole sú jaštery
nesúdim,
oprášim suché šupiny
a aftre z vitríny

vkĺznem do davu

skrývam
zašlú slávu

dnes to roztočím
ako dáma, ako queen,

seknem čiary

seknem spleen

koleso roztočím

som cool, foto story
pre Karin a jej zin
pri mne týpek,

čo môžee mi byť syn
nevadí, vajbím aj s ním

skúšam backstage
nikto ma nepozná
asi tam dávno nepatrím

za hodku polnoc a únava

vráža klin
do môjho plánu tváriť sa, že som in
čo som pre nich, lúzer čo uteká pred všetkým?
podivín?
starká, čo šúpe zemáky do novín?

kašlem na to
beriem kabát, volam Bolt
klesám do perín

pozriem na muža
na čo to bolo, keď všetko,

čo chcem, mám dávno s ním?
voniam
vlasy, vankúš, deti
na čo to bolo
veď aj tak všetko dávam im

35 and still great
dnes mi patrí celý svet

 


 

Komentáre

Obľúbené príspevky