.Trip.

sme vesmírna petriho miska
ďalšia kolónia
obyčajná pleseň
keď sa pozrieš zblízka
planéty - guličky rulety
prázdne polia
čierna diera
sme jediný herec - ja aj ty
absolútne vedomie, ktoré droplo majk
tak radšej dropni acid
krásy spoznaj
naplánuj si trip
pôjdeme kamaráti?
horiaci muž na Záhorí
za mnou hypnopôrod
zatiaľ čo dejiny píše aj Hypnotik
ty ma nevidíš
ale ja teba hej
v tom je trik
pozoruje aj mňa
zapisuje dej
cítiš ten život in vitro
chutí príkro
a na Gottku kvitne lotosový kvet
Fuga je zmrštený svet
len ty, päť fazúľ a Jack
vyšplhaj po nich na odvrátenú stranu zeme
chyť si svoj flek
tam čaká bajk, Grof Stanislav, 
princezná Mononoke
budím sa? jaj ešte nie
vďaka za snooz na telefóne
budem pochybovať
kým nepochybím znova
ako straka príbeh kradnem na záhrade
včely vtláčajú plast do plástov
viem to, mám neviditeľný plášť
škoda, že tí najhlúpejší sú najhlasnejší z nás
"ver času" sa vraví ľahko
keď si na správnom mieste
priateľu, keď sa nedokážeš mať rád 
a ceniť krásu a lásku
nemôžeš to čakať od ôsmich miliárd
upriam zrak ďalej, než za obzor
pravda ti vystúpi jak 3D obrázok
na psychedelik pop 
stačí poznať jeden krok
odraz sa a



Komentáre

Obľúbené príspevky