.Mala by som niečo robiť.

mala by som niečo robiť
mám na to dve hodiny
zachrániť planétu?
tento svet nespasí ani
ajurvedsky pobyt

začať vlastný biznis
vyschnutý cashflow trýzni
rodičák je v háji
nie som z toho high
voľný čas mi daj

mala by si niečo robiť
máš na to dve hodiny
zapínam playlist cvičení
do toho podcast o líčení
aj ked sa nelíčim

ty ťaháš vodné
ja rátam stočné
ty hladáš zmysel svojho života a dňa
ja hľadám prístupné jogové štúdio
na posilnenie môjho panvového dna

nechajte ma hrať sa
nehľadať význam
doba je prísna
chcem radšej skryť sa
nech ma neprečíta
nikto ani slepec
z brailovho písma

mala by som niečo robiť
najlepšie vlastný biznis
pošlem vám moje CV
momentalne nezarábam nič
som členkou klubu strií
a kŕčových žíl

osamelosť, deň je nanič
nefungujú žiadne fígle
nie, že by som bola single
ale preto, že som
naširoko-naďaleko
jediný rodič

mala by som niečo robiť
začať vlastný biznis
dnes radšej nerobím nič
dnes je deň, keď nie je so mnou vôbec reč
a dve hodiny sú preč

Komentáre

Obľúbené príspevky