.Materská končí.


Počasie praje,
po rokoch zraje nadhľad,
keď riešim fuckup,
nutelou zajem chlad,
nečakám zázrak.
Stredné meno Adapt,
chodím skorej spať,
sajem čistý vzduch
a vnímam krásny výhľad.

Materská končí,
tri roky zháňam vindry,
hustlím na bazoši
a handry na Vinted,
2 roky podcast
a na insta lampy
Cin Cin!

Pošli mi keš,
tak nech to sype
cink cink.
Vonku to vrie
a ja som doma
čin čin!

„Zadajte PIN“
bolí ako shut up ring.
Mám svoje IČO,
som dostatočne indie?
Herohero odber:
10 ľudí, tak mám spleen.

Škoda, že nemám talent
jak Isama Zing Zing,
mám dobrý hlas,
tak skúsim to na dabing.

Niekto sa ľúbi v póze,
útechu hľadá v eze
a ja po stýkrát
kukám Frozen,
bože, hrozné!

Let it go, let it go
Can't hold it back anymore
I don't care
What they're going to say

Ale nič neľutujem.
Len to dnes nefeelujem.

Podaj mi drink drink!


Svietiacu knižku Rapíky mladej matere kúpiš tu: https://www.ursa-minor.sk/rapiky-mladej-matere/




Komentáre

Obľúbené príspevky