.Palo Santo.


A tak sme sa ocitli v zajatí eza
Pálime palo santo a furt len hrám to,
či ešte dám to a stále budem tvoja múza
Strácam to a brand mi nezachráni ani Zaraguza
Zas ma položila moja schiza.

Nevadí, vhupnem do toho a zaplávam si konečne v mori oblakov
Zmenším sa na Alicu v krajine zázrakov
Vyplejem konšpirácie od faktov
Kým halucinujem vzduch natlačený pod plachtou
Som psychonaut už asi od vekov
Keď živé tvory ešte nepoznali človekov
nenásytný chtíč známy už od pravekov
Odklonení od prírody
Hlucho zuní plynný kov

Trilobit sa stratil na žltej značke
Poctivo každý večer mastím moje mozgové strie
Zabudla som, že sú to závity pokrútené ako zmije
Tak sedím tu a brezy šuštia jak sáčok z Tesca
Ty si mal prísť, ale - ako vždy - meškáš.

video: https://www.instagram.com/p/B34J1vwnk9w/

Komentáre

Obľúbené príspevky