.Bunkre.

Na teletexte svieti rok deväťšäsť
Do našej dediny prišiel sektár kňaz
Iba utorok a štvrtok dovolená telka
Povolená je len pôstna farská diskotéka
Boh je hobby, 
tak šurujem kostolné lobby 
a zaťahujem šróby tej čudnej doby

Namiesto hračky použité patróny zo zabíjačky, 
na dvore chovám mačky
Pečiem koláče z cementu do miešačky
Namiesto tretieho oka pestujem si kurie a zbieram céčky

Z matiky zlé známky, 
zbieram známky, zlomené sánky a dooškierané hánky
Žehlím plienky, na námestí stánky cez banícke dni a nešťastné mamky
Prečo ja musím byť v role otca a báť sa
V denníku zaslzené stránky, učiteľov ničíme jak tanky
Durmán gurmán schizofrénia
Riaditeľ ničí môjho génia
Mamka učiteľka prináša domov všetky tipy a triky
Ako na mňa
Vážne smiešne vyznievajú rodičovské kázne a kriky
Nie v tundre, ale na plytčine rieky Nitry 
stoja moje prehnité bunkre
Každý rok po nich nachádzam len zhrdzavené klince
Dík, že mi kradneš moje ťažko našporené mince 
z ružovej pokladničky
A rozleptáš ich pivom jak chudince

V sobotu vysávam zaprášené rohy
Duní Pink Floyd a život vysáva mňa
Večne zastreté závesy
Bojkotujem prenikavé svetlo dňa
Blokujem hádky, čo prenikajú až pod zamšu
Chcem ich prebiť
A tak sa s bratmi hrám na omšu:

V sedmobrežnom kruhu Ríma
Kde sa chorý dom vypína
Z tisíc hrdiel sa ozýva
Pieseň nábožná horlivá!

Konečne ticho, tak
Skúšam cestovať astrálne
Skrz zmotané uzly starkej makramé
Potrebujem woman cave ako soľ
Môj predĺžený mozog 
napojený na svoj zdroj

Video: https://www.instagram.com/p/B4fatWDH8za/


Komentáre

Obľúbené príspevky