.Hrdinka všedných dní.

Pozriem na test. Som preggo. 
Boha jeho! Trpí ego
Identita, 
na ktorej makám tvrdo
sa rozpadáva
jak kocky LEGO
Končí végo, čo? A ou my go!

Ou fuck, sebavedomia ani za mak
Túžim byť hetéra
Namiesto toho debiliny tečú von z pera
V noci som šabľozubá príšerná chiméra
A harpya, čo dala by si glg morfia.

Sedím v Lufte v tmavom kúte svojich ambícií
kolo mňa samé ženy riešia biznis
Ja mám v hlave mírnix-dírnix
A pozerám do blba
Prečo som tak blbá?
Nemám tému, len tú jednu - som preggo.

Na Netflix nemám čas a
kam mám ísť mi nekáže google maps.
Vypni to všetko, márniš čas, na
vesmír sa napojíš najlepšie vtedy
Keď nemáš čo stratiť
Som hrdinka všedných dní
Som warrior
každý deň ten istý vyšlapaný chodník
jak zlapaný starý tiger v bojnickej ZOO
čo zašípil klietku a je trochu mimo.

video:
https://www.instagram.com/p/B4_-X6uHZI5/


Komentáre

Obľúbené príspevky