.Mai Pen Rai.

niekedy mi stačí len ten pocit
preč vykročiť, pohrotiť to, zavriem oči
možno skončím vo vlaku 
svojich vlastných emócií
ako sa máš v moci
plastovej veľmoci?
drž sa, lebo viem,
že príroda ťa zničí
nevrátim sa v noci
rozkopnem dvere na patent otáčací
mení sa len osadenstvo, ale nie reči
žabomyšie vojny, strihy,
vyprázdnené kecy
pokúšam sa nesúdiť 
a nepôsobiť špeci
musím sa nejak vyzenovať, 
ignorovať veci
prehrabať sa cez balast, 
prosím ťa, hovor k veci
nevieš to
a ja mám čas, tak dajme ešte deci
poď precítiť spánkový deficit
synchronicitu a sebecký gén všetkých generačných schém.

Nezachráni ma otužovanie, 
marie kondo ani kapsulový šatník,
pokiaľ nenájdem prienik 
a nepremením budúci zánik 
na plný pravdy balík
možno pochopíš to keď sa vrátiš z Bali.
toto je ono, this is it a s tým sa musíš naučiť dáko žiť

neviem nič
značky áut si pletiem
som astronautka misie Zem
výpoveď doby
zbav sa toxických ľudí
potom choď plakať na ich hroby
temné spóry z ich podhubí
ešte stále hráš ten vzťahový šach?

si len prach a možno preto odišla aj Kata Mach

najpodozrivejšia si, keď sa nachádzaš mimo normy
gamifikácia života ťa určite dá do formy
dokol dokola jak mravce oblbnuté feromónmi
teba ukľudňuje country
ja si opakujem mantry
mai pen rai
mai pen rai
mai pen rai
zvuky prírody si púšťame cez Spotify
aha, tak aj ty hľadáš ten bájnych bytostí raj?
svoju rolu hraj, toto je ono, this is it
vitaj v horizonte udalostí
nevieš, čo to znamená? 
Nevadí.

Mai pen rai pai pen rai
Vykročme všetci spolu
do nášho spoločného hrobu.

https://www.instagram.com/p/B76BK2lnjU_/


Komentáre

Obľúbené príspevky