.Nemezis.

Narušila si mi moje teritórium
Predpovedám len to zlé a strácam prevahu
Asi nikdy nebudem mať tvoju charizmu
Prečo som nepočúvala intuíciu
Varovné signály pohltil ten silný šum
Zjavila si sa tu a spôsobila si boom
Porazím ťa a použijem všetok svoj um
Na to, aby som ti dáko prešla cez rozum
Čo keby sme sa spolu zahrali živý DOOM
Mám ťa v hľadáčiku a nastavený mám zoom
Zrkadlíš ma cez dimenzie celého kozmu
Nepríjemných emócií cítim celé spektrum
Cítim sa pri tebe ako nechutné monštrum
Neviem, či niekedy prekonám túto traumu
Máš nádhernú pleť, asi používaš sérum
Odpudzuje ma aké si afrodiziakum
Asi ťažko nesiem, že teraz si ty centrum
Aj keď je to otravné jak na SME-čku fórum
Tvoja špecialita je dodržať dekórum
Ty si moja nemezis, potápam sa dolu
|: Prosím, už chcem zabudnúť túto melódiu :|

|: Držme spolu, všetky tancujme na Madonnu :|


venujem všetkým sestrám

Komentáre

Obľúbené príspevky