.Ja Huncútska mamka.

Prešla som ti kolesom kočiara po tej bote z dropu
Došlo ti, že nebudem tá ocenená mamka roku
Bezpečne si udržiavam svoju uhlíkovú stopu
Mrzí ma, že narúšam tú rovnováhu biotopu
Musím dávať pozor, aby som zas nedávala stoku.

Zvonku sa hrám, že som dobrá a milá,
ale zvnútra ma žerie deštrukčná sila
A niekedy viem byť aj pekná sviňa
Je pravda, že ja nie som žiadna cincidrína
Na pätách mozole a na pleciach pelerína
Ja cítim krásu, ale je to asi krása iná
A niekedy otupievam ako taká gilotína
Čo posekala viac tvrdohláv, ako bolo treba.

Asi nie som ambiciózna ako primabalerína
Aj tak mením kontrast, farby ako hlava Harvepína
Mám rozmočené korene a zhnitá som jak rákosina
Moje vedomie je ako hnedá hustá bačorina
A pozorujem, ako do mňa trochu vniká špina

všedných dní a zaprášených ulíc,
ktoré brázdim kočiarom a párom mulíc
- klamem - je v ňom dieťa, ktoré štípem do líc
A vyprahnutá ako Gobi vkráčam do samoobsluhy a chniapnem po maté.
Pri pokladni mi gypsy bro milo prepustí svoje miesto
Zbíjačka mu posekala ruky priam na ľudské pesto
A ja sa hanbím a rozmýšľam,
ako ma deň čo deň prísne edukuje toto mesto.

Komentáre

Obľúbené príspevky