.Psychedelik Pop.

Ja som môj pop-up hrob
A ty doň skočíš - hop!
Ja ti nepoviem "stop"
A dosiahneme strop
Zažiješ after hrot

To, čo sa tu deje, nie je práve tanec krásnych víl
To, čo sa tu stalo, bolo veľké preskupenie síl
Ako naschvál ukázalo to, čo by si radšej skryl
Ukázalo vo veľkom, čo spôsobilo moje detstvo
Ukázalo, čo spôsobí jedno nemienené gesto

Ako dieťa
som nevedela, kto je Britney, J-Lo, či sú ozaj real
Moje prvé CD bola výberovka Karel Kryl
A malá som nevidela žiaden z dielov Priateľov
Mohli by mi vysvetliť, kto to, kurva, bol ten Joe?
Pozor, strácam krehký flow

A zrazu, baaang, stala som sa prvýkrát matkou
A zažila som toľko psychických zmätkov
Totálne som pochopila všetky matky
A že v matkovaní nie sú žiadne skratky.

A kým som ja pri pôrode zas pochopila moju matku
Ty pravidelne každý štvrtok rolčíš svoju jogamatku
Ach, preč sú časy, keď v piatok som balievala karimatku
do batoha a bol čas aj stihnúť dáku túru krátku


Komentáre

Obľúbené príspevky